
به گزارش روابط عمومی در این مراسم، علی یاری به عنوان مدیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه معرفی شد و از خدمات و تلاشهای امین بختیاری در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر به عمل آمد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه در این آیین، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را از ارکان مهم صیانت از زیرساختهای آبی و تداوم خدمترسانی به مردم برشمرد و بر ضرورت تقویت آمادگی، ارتقای هماهنگیهای درونسازمانی و افزایش تابآوری تأسیسات و منابع آبی در برابر مخاطرات و تهدیدات احتمالی تأکید کرد.