
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، در راستای اجرای سیاستهای دولت در زمینه تکریم اربابرجوع، توسعه ارتباط مستقیم با مردم و ارتقای پاسخگویی دستگاههای اجرایی، مدیرعامل این شرکت با حضور در سامانه سامد، ضمن گفتوگوی بیواسطه با شهروندان، درخواستها، دغدغهها و مسائل مطرحشده در حوزه منابع آب را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی به آنها را صادر کرد.
در این برنامه، تماسهای مردمی در موضوعات مختلف از جمله مدیریت و بهرهبرداری از منابع آب، وضعیت پروژههای آبی، مسائل مرتبط با مجوزها و سایر درخواستهای مرتبط دریافت و پاسخهای کارشناسی و راهنماییهای لازم به متقاضیان ارائه شد.
روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه با تأکید بر اینکه پاسخگویی شفاف، تعامل سازنده با مردم و تسریع در رسیدگی به مطالبات از اولویتهای این شرکت است، اعلام کرد برگزاری برنامههای ارتباط مستقیم مدیران با شهروندان، گامی مؤثر در افزایش اعتماد عمومی، ارتقای کیفیت خدمات و تقویت سرمایه اجتماعی خواهد بود.