کد سند |
||||||||||||||||||||||
نوع آگهی |
استعلام | |||||||||||||||||||||
واحد منتشر کننده |
معاونت طرح و توسعه | |||||||||||||||||||||
موضوع |
انجام کارهای باقیمانده سد و تاسیسات وابسته تنگ حمام | |||||||||||||||||||||
تشریح |
شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نظر داردپروژه های مشروحه زیر را از طریق فراخوان ارزیابی کیفی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید لذا از شرکتهای دارای صلاحیت در رشته های مربوطه با توجه به مشخصات زیر دعوت می شود نسبت به تهیه اسناد ارزیابی کیفی و در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نمایند.
این مناقصات از دریافت اسناد ارزیابی کیفی تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه الکترونیکی دولت )ستاد ایران( به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی,مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی راجهت شرکت در مناقصه محقق سازند. انتشار درسامانه تدارکات دولت در تاریخ 14/5/99 می باشد. مهلت زمانی دریافت اسناد ارزیابی از سایت : ساعت 13 مورخ 14/5/99 لغایت ساعت 13 مورخ 21/5/99 مهلت زمانی ارائه پیشنهاد، زمان بازگشایی پاکت ها و سایر اطلاعات این مناقصات در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) در دسترس می باشد. اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت ها الف : آدرس کرمانشاه - میدان سپاه پاسداران (نفت) بلوار زن – ضلع غربی پالایشگاه – شرکت آب منطقه ای کرمانشاه و تلفن 08338370135 و 08338370163
شرکت آب منطقه ای کرمانشاه |
|||||||||||||||||||||
میزان برآورد هزینه |
60000000000 ریال | |||||||||||||||||||||
تضمین مورد نیاز |
||||||||||||||||||||||
محل تامین اعتبار |
اعتبارات طرح | |||||||||||||||||||||
مدت زمان اجرا |
9 ماه | |||||||||||||||||||||
اعتبار پیشنهاد |
||||||||||||||||||||||
احتمال تمدید مهلت |
خیر | |||||||||||||||||||||
محل اجرای پروژه |
استان کرمانشاه - شهرستان سرپل ذهاب | |||||||||||||||||||||
تضمین نظارت |
مهندسین مشاور آبفن | |||||||||||||||||||||
محل بازگشایی |
شرکت آب منطقه ای کرمانشاه | |||||||||||||||||||||
بازگشایی پاکات |
||||||||||||||||||||||
بین المللی است |
خیر | |||||||||||||||||||||
نام روزنامه |
آفرینش | |||||||||||||||||||||
هزینه دریافت اوراق |
1,000,000 ریال | |||||||||||||||||||||
مهلت ارسال اسناد |
||||||||||||||||||||||
تاریخ انتشار در روزنامه |
||||||||||||||||||||||
تاریخ آغاز |
||||||||||||||||||||||
جلسه پرسش و پاسخ |
||||||||||||||||||||||
تاریخ تمدید دریافت/ خرید |
||||||||||||||||||||||
تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد |
||||||||||||||||||||||
اعلام نتیجه |