استاندار کرمانشاه با تأکید بر اهمیت مدیریت علمی منابع آب گفت: نتایج اقدامات گسترده و هماهنگ میان دستگاههای اجرایی، قضایی و نظارتی در سال گذشته، اکنون بهروشنی در احیای تالابها و ارتقای سطح آبهای زیرزمینی مشاهده میشود و نشان میدهد الگوی همافزایی در کرمانشاه به یکی از تجربههای موفق ملی تبدیل شده است.
بهگزارش روابطعمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه؛با تلاش اکیپهای صیانت از منابع آب، یک دستگاه موتور دیزل غیرمجاز که برای برداشت آب از یک حلقه چاه عمیق و آبیاری حدود ۱۴ هکتار کشت سیبزمینی در حاشیه تالاب هشیلان مورد استفاده قرار گرفته بود، شناسایی و توقیف شد.
بهگزارش روابطعمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه؛در پی گشتزنیهای مستمر اکیپهای صیانت از منابع آب شهرستان کرمانشاه، یک دستگاه حفاری روتاری غیرمجاز که در باغات حاشیه شهر کرمانشاه مشغول فعالیت بود، شناسایی و توقیف شد.
همزمان با ۲۷ اردیبهشتماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، برنامهای سراسری با مشارکت شرکتهای آب منطقهای سراسر کشور برگزار شد که در جریان آن، شرکت آب منطقهای کرمانشاه نیز با کاشت چهار اصله نهال نمادین در محوطه فضای سبز این شرکت در این حرکت فرهنگی مشارکت کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به مناسبت ۲۷ اردیبهشتماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه در نشستی با مدیر و کارکنان روابط عمومی این شرکت در دفتر مدیرعامل دیدار و گفتوگو کرد.
نشست تخصصی بررسی وضعیت حفاظت و بهرهبرداری از منابع آب در قالب شیوههای مدرن، نیمهمدرن و سنتی و همچنین برنامهریزی برای ایجاد بانک اطلاعاتی اراضی و سطح کشت استان، به ریاست مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه و با حضور معاونان و مدیران این شرکت در دفتر مدیرعامل برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه با هشدار نسبت به تشدید فشار بر منابع آب استان، گفت: برداشتهای غیرمجاز، توسعه کشتهای خارج از الگو و اضافهبرداشت از سفرههای زیرزمینی، خسارات سنگینی به منابع آبی کرمانشاه وارد کرده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، همایش ائمه جماعات صنعت آب و برق استان با هدف تبیین ضرورتهای مدیریت مصرف آب و برق و ارتقای آگاهی نسبت به وضعیت منابع آبی، به میزبانی شرکت آب منطقهای کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، در راستای ارتقای آگاهیهای سازمانی و توسعه سرمایه انسانی، دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی» امروز با همکاری مجتمع آموزشی غرب و با حضور جمعی از کارکنان شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، جلسه بررسی و ارزیابی داشبورد مدیریتی شرکت به ریاست بهرام درویشی، رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه، در اتاق مدیرعامل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، در راستای صیانت از حقوق عامه و حفاظت از اراضی ملی، با تلاش شبانهروزی گروه گشت و بازرسی شهرستان صحنه، عملیات آزادسازی بستر رودخانه گاماسیاب به مرحله اجرا درآمد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، دکتر صادقی دادستان شهرستان سنقروکلیایی با حضور در اداره امور منابع آب این شهرستان، در نشستی با مسئولان مربوطه مسائل مرتبط با حفاظت از منابع آب و صیانت از حقوق بیتالمال را بررسی کرد.
در راستای نهادینهسازی فرهنگ اشتراکگذاری و حفظ سرمایههای فکری، سه دانش کلیدیِ استخراجشده از تجربیات کارکنان، در نشست کمیته مدیریت دانش این شرکت به تصویب نهایی رسید.
شرکت آب منطقهای کرمانشاه در راستای مسئولیتهای اجتماعی و مشارکت در برنامههای فرهنگی و مردمی، برای چندمین بار با برپایی موکب در تجمعات شبانه «نحن منتقمون» به ارائه خدمات و پذیرایی از شرکتکنندگان پرداخت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، مانور بررسی و سنجش آمادهبهکاری مولدهای برق اضطراری این شرکت در حوزه ستادی، امور منابع آب کرمانشاه، سدها و تأسیسات آبی مهم استان طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۱۴ تا ۱۶ اردیبهشتماه) برگزار شد.
بهرام درویشی، مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه، با حضور میدانی در روستاهای پیرامون سد آناهیتا، از نزدیک در جریان مسائل مربوط به تملک اراضی و مشکلات زیرساختی منطقه قرار گرفت و در دیدار با کشاورزان و ساکنان محلی، مطالبات و دغدغههای آنان را بررسی کرد.
بازدید مشترک دستگاههای نظارتی استان و مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه از سد آناهیتا با هدف بررسی میدانی روند پیشرفت پروژه و شناسایی موانع حقوقی، مالی و اجرایی برگزار شد؛ سدی که اکنون با ۹۸.۵ درصد پیشرفت فیزیکی به مراحل پایانی تکمیل خود نزدیک شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، در نخستین عملیات انسداد چاههای غیرمجاز در سال ۱۴۰۵، با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروهای انتظامی، ۱۲ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده دشت میاندربند و در روستاهای بلهکبود و شاهرخآباد شناسایی و پر و مسلوبالمنفعه شد.
جلسه صیانت از امنیت زیستی و جلوگیری از آلودگی حریم کیفی سد شهدا با حضور نمایندگان فرمانداری، امور آب منطقهای، جهاد کشاورزی، شرکت آب و فاضلاب، شبکه بهداشت، محیطزیست و امور دام شهرستان سنقر و کلیایی برگزار شد.
جلسه بررسی و تعیین تکلیف صنایع آببر، به ریاست بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه، در دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار شد.
در جریان این نشست که به میزبانی کمیته تخصیص مدیریت منابع آب ایران با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای معاون حفاظت بهره برداری حوضه آبریز کرخه و مرزی غرب کشور نمایندگان وزارت نیرو و آب و فاضلاب کشور مشاور دز آب وخبرگان حوزه مطالعات وتخصیص برگزار شد ، بر ضرورت صیانت از منابع و هدایت تصمیمات توسعهای در چارچوب پایداری و منافع عمومی تأکید شد.
نشست بررسی عملکرد طرح احیا و تعادلبخشی منابع آب زیرزمینی در سال ۱۴۰۴ و تبیین برنامههای عملیاتی سال ۱۴۰۵ به ریاست مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه و با حضور مدیران حوزه منابع آب استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای: جلسه بررسی نهایی اعتبارات پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۵ امروز در سالن جلسات شرکت آب منطقهای کرمانشاه به ریاست بهرام درویشی، مدیرعامل شرکت و با حضور معاونان، مدیران مستقل و مسئولان ذیربط برگزار شد.
جمعی از مدیران، معاونان و کارکنان شرکت آب منطقهای کرمانشاه در تجمع شبانه "نحنُ مُنتقِمون" و آیین گرامیداشت سالروز ولادت امام رضا(ع) حضور یافتند.
جلسه «فرهنگ سازمانی» به ریاست دکتر شهرام شیخی و با حضور مدیران شرکت، روز سهشنبه ۸ اردیبهشتماه در دفتر معاونت برنامهریزی برگزار شد.
در نشست مشترک این شرکت با خانه صنعت، سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات، چارچوب نهایی قیمتگذاری آب در بخش صنعت بر اساس آخرین ابلاغیههای وزارت نیرو و شورای اقتصاد جمعبندی شد؛ اقدامی که با هدف رفع اختلافات موجود و تسهیل در وصول حقوق دولت انجام گرفت.
نشست بررسی راهکارهای تأمین آب شرب روستای چشمهباغ از محل چاه شرکت شهرک صنعتی کرمانشاه، با حضور بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه، معاونین و مدیران این شرکت و مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی، در دفتر مدیرعامل آب منطقهای برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، نخستین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کنگاور با محوریت «سازگاری با کمآبی» روز یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ به ریاست فرماندار کنگاور برگزار شد.
شرکت آب منطقهای کرمانشاه از اقدامات حقوقی و میدانی برای صیانت از اراضی دولتی خبر داد در پی افزایش نظارتها بر حریم و بستر رودخانهها و تأسیسات آبی استان، جلسه بررسی و مقابله با پدیده زمینخواری به ریاست مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه و با حضور معاونان و مدیران مستقل، روز شنبه ۵ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ در دفتر مدیرعامل برگزار شد.
در شرایطی که مدیریت منابع آب در سالهای اخیر به یکی از حساسترین حوزههای حکمرانی استانی تبدیل شده، مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه اعلام کرد فعالیتهای حیاتی بخش آب استان حتی در دشوارترین مقاطع نیز متوقف نشده و مدیریت منابع آبی با پشتیبانی دستگاههای مسئول استمرار یافته است.