به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، در پی بارندگیهای قابل توجه اخیر در حوزه شهرستان کنگاور و جاری شدن آب در بستر رودخانه خرمرود در محدوده شهر گودین، بند موسوم به «گودین» با دبی حدود یک و نیم مترمکعب در ثانیه آبگیری شد.
جلسه ستاد اربعین شرکت آب منطقهای کرمانشاه با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ستادی در دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار شد.
نشستی با محوریت بررسی چالشهای پیشروی پروژههای مسئلهمحور با حضور جمعی از مهندسین و نخبگان بسیجی شرکت آب منطقهای کرمانشاه برگزار شد.
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تأکید بر اهمیت راهبردی پروژه علاجبخشی خط انتقال سد آزادی به دشت حر، گفت: اجرای این طرح میتواند زمینه ماندگاری جمعیت روستایی، توسعه اشتغال و رونق کشاورزی در شهرستان مرزی و محروم ثلاث باباجانی را فراهم کند.
عملیات اجرایی فاز نخست طرح علاجبخشی خط انتقال آب سد آزادی به دشت حر با حضور استاندار، رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار شهرستان آغاز شد؛ طرحی که با هدف ارتقای پایداری تأمین آب، افزایش ضریب ایمنی شبکه انتقال و بهبود کارایی زیرساختهای آبی منطقه به مرحله اجرا درآمده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، همزمان با برگزاری تجمعات و راهپیماییهای شبانه "نحن منتقمون" در کرمانشاه، موکب این مراسم برای چندمینبار با تلاش مدیران و کارکنان این شرکت برپا شد و طی این اقدام غذای گرم میان اجتماع راهپیمایان توزیع شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه با اشاره به پیشرفت مناسب عملیات اجرایی سد قشلاق صحنه گفت: آغاز آبگیری این سد منوط به تعیینتکلیف نهایی اراضی و موقوفه منطقه است و اقدامات لازم با جدیت در حال پیگیری است.
به گزارش روابطعمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، همزمان با بیستونهم فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، کارکنان این شرکت با حضور در پویش فرهنگی "سرو ایران" مشارکتی فعال در تحقق اهداف فرهنگی، اجتماعی و زیستمحیطی نشان دادند.
جلسه ارزیابی عملکرد طرح احیا و تعادلبخشی در شرکت آب منطقهای کرمانشاه با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران مرتبط برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مأموران شرکت آب منطقهای کرمانشاه در جریان بازرسیهای میدانی خود در بخش کوزران، موفق به شناسایی یک دستگاه تراکتور شدند که به صورت غیرقانونی در روستای نیلاوره در حال حفاری بود.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه بر ضرورت مدیریت دقیق و هدفمند اعتبارات پدافند غیرعامل در سال ۱۴۰۴ تأکید کرد.
به گزارش روابطعمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، همزمان با برگزاری آیین مردمی «نحن منتقمون» در شهر کرمانشاه، موکب این شرکت در محل اجرای مراسم مستقر شد و مجموعهای از خدمات پذیرایی و پشتیبانی به شرکتکنندگان ارائه شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، همزمان با برگزاری برنامههای گرامیداشت یاد و نام رهبر شهید، مراسم نمادین درختکاری با حضور جمعی از کارکنان شرکت آب منطقهای کرمانشاه و با ابتکار پایگاه مقاومت بسیج این شرکت برگزار شد.
بزرگترین شیر غلافی خاورمیانه با بهرهگیری از توان فنی و دانش بومی کارشناسان شرکت آب منطقهای کرمانشاه و همکاری مشاوران و پیمانکاران تخصصی، در یکی از سدهای این استان طراحی، ساخت و نصب شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه بههمراه معاونان و مدیران فنی در حوزه تاسیسات سد و شبکه، از سد گاوشان بازدید و آخرین وضعیت سامانههای هیدرومکانیکال و شرایط تأمین آب شرب را بررسی کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، جاده دسترسی سد تنگ حمام که در اثر سرریز سد دچار تخریب و مسدود شده بود، با دستور مدیرعامل شرکت و همکاری دستگاههای اجرایی قصرشیرین در کوتاهترین زمان بازسازی شد.
نشست بررسی مانده اعتبارات و روند هزینهکرد پروژهها و طرحهای سال ۱۴۰۴ شرکت آب منطقهای کرمانشاه، عصر شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۵ با حضور معاونان، مدیران و مجریان طرحها به ریاست بهرام درویشی مدیرعامل شرکت در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.
جلسه بررسی روند پیشبرد برنامههای سرمایهگذاری شرکت با حضور معاونان و مدیران و به ریاست بهرام درویشی مدیرعامل شرکت و با حضور مشاور سرمایهگذار «آبسازه اسپوتا» روز شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۵ در سالن جلسات شرکت برگزار شد. در این نشست، مدیرعامل با تأکید بر اهمیت راهبردی سرمایهگذاری در توسعه فعالیتهای شرکت، بر لزوم تسریع در تکمیل اسناد فنی، تقویت هماهنگیهای درونسازمانی و بهرهگیری بهتر از ظرفیت داراییهای شرکت تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه از اجرای عملیات بازسازی مجدد آببند تالاب "هشیلان" خبر داد و گفت: این اقدام با هدف صیانت از اکوسیستم منطقه و مقابله با اقدامات غیرقانونی افراد سودجو انجام شده است.
خانواده صنعت آب و برق استان کرمانشاه همزمان با شب چهلم شهادت قائد عظیمالشأن انقلاب اسلامی، شهید آیتالله سید علی حسینی خامنهای، با حضور در راهپیمایی "نحن و منتقمون" در کنار اقشار مختلف مردم، با آرمانهای والای این شهید بزرگوار تجدید میثاق کردند.
جمعی از مدیران ارشد، معاونان و کارکنان صنعت آب و برق با حضور در آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت قائد عظیمالشأن انقلاب اسلامی، یاد و خاطره آن شهید والامقام را گرامی داشته و بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت تجدید میثاق کردند.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه بر لزوم همافزایی و هماهنگی میان بخشهای مختلف شرکت در راستای صیانت از منافع سازمان، احقاق حقوق عمومی در حوزه منابع آب و تقویت ساختارهای درآمدی تأکید کرد.
همزمان با شب اربعین شهادت قائد امت، موکب پذیرایی شرکت آب منطقهای کرمانشاه با حضور مدیرعامل و جمعی از کارکنان این شرکت برپا شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه در نشست بررسی انتخاب مشاور حقوقی این شرکت، بر ضرورت بهرهگیری از ظرفیتهای تخصصی حقوقی برای پیگیری مؤثر پروندهها و مقابله با تخلفات حوزه منابع آب تأکید کرد.
لوح تقدیری از سوی آزرم دهستانی، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت نیرو، به بهروز منشی افتخاری، رئیس گروه فناوری اطلاعات شرکت آب منطقهای کرمانشاه، به پاس تلاشهای مؤثر در صیانت از اطلاعات حیاتی و ارتقای امنیت سایبری زیرساختهای این شرکت اهدا شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه با صدور احکام جداگانه، چهار انتصاب جدید در بخشهای مختلف این شرکت را برای تقویت ساختار مدیریتی و ارتقای عملکرد مجموعه در سال ۱۴۰۵ انجام داد.
سد شرفشاه سومار در شهرستان گیلانغرب با تکمیل ظرفیت مخزن و افزایش ورودی آب، برای نخستینبار سرریز کرد؛ سدی که با هدف تأمین آب کشاورزی، شرب، صنعت و تقویت توسعه مناطق مرزی احداث شده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه در نشست مشترک با معاونان و مدیران این شرکت، بر ضرورت هماهنگی کامل میان بخشهای مختلف، تقویت همافزایی سازمانی و پیگیری منسجم امور بهمنظور ارتقای سطح خدماترسانی تأکید کرد.
در جلسه معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقهای کرمانشاه، مدیرعامل بر ضرورت تقویت نظارت عالیه، استقرار نظام کارآمد کنترل پروژه و حضور میدانی مجریان طرحها تأکید کرد. در این نشست همچنین معاون طرح و توسعه شرکت از وضعیت مناسب تخصیص و جذب اعتبارات پروژههای آبی استان خبر داد.
نخستین نشست حوزه درآمد و امور مشترکین شرکت آب منطقهای کرمانشاه در سال ۱۴۰۵ به ریاست بهرام درویشی مدیرعامل شرکت و با حضور اعضای هیئتمدیره، معاونان و مدیران مربوطه روز شنبه ۱۵ فروردین در سالن جلسات شرکت برگزار شد. در این نشست عملکرد درآمدی، روند وصول مطالبات و شاخصهای مالی بهطور دقیق ارزیابی شد.