محوریت این جلسه در راستای پاسخگویی به مکاتبات وتسریع درامور خدمت رسانی به مراجعین جلسه آسیب شناسی تاخیر در انجام امور و راهکارهای پیشنهادی توسط همکاران در این موضوع بود.
فرهادی سرپرست شرکت با بیان اینکه ارزش هــای اخلاقــی در رضایت منــدی مراجعه کنندگان اســت افزود رفتار مناسب در برخورد با دیگران، دانش شغلی، روحیه خلاق، صبور و منصف بودن، ســرعت عمل و دقت لازم در انجام امور محوله، اطلاع رسانی لازم در زمینه فعالیت های ســازمان به ارباب رجوع، مسئولیت پذیری و داشتن روحیه انتقادپذیری؛ از جمله ارزش های اخلاقی مؤثر در این امر است.