
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در این نشست، آخرین وضعیت تحقق درآمدها، روند اجرای برنامههای احیا و تعادلبخشی منابع آب زیرزمینی و شاخصهای عملکردی شهرستانهای صحنه و هرسین مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه با تأکید بر اهمیت مدیریت پایدار منابع آب زیرزمینی، تسریع در اجرای برنامههای نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاههای مجاز، انسداد چاههای غیرمجاز، اصلاح و تعدیل پروانههای بهرهبرداری و کنترل برداشت از منابع آب زیرزمینی را از اولویتهای اصلی شرکت برشمرد و بر اجرای دقیق تکالیف ابلاغی در چارچوب برنامه احیا و تعادلبخشی تأکید کرد.
در ادامه، عملکرد واحدهای مرتبط در حوزه وصول درآمدها و پیشرفت برنامههای اجرایی بررسی و راهکارهای افزایش بهرهوری، ارتقای نظارت و تسریع در تحقق اهداف تعیینشده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در پایان این جلسه مقرر شد بانک اطلاعاتی و شناسایی چاههای غیرمجاز در محدوده شهرستانهای صحنه و هرسین، حداکثر ظرف مدت یک هفته تکمیل و برای برنامهریزی و اجرای اقدامات قانونی در اختیار واحدهای ذیربط قرار گیرد.