مهندس امیریان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در این جلسه ضمن تاکید بر اجرای صحیح تکریم ارباب رجوع و شناسایی گلوگاههای فساد اداری گفت:تسریع در پاسخگویی به مکاتبات اداری و ارباب رجوع از اهم فعالیتهای شرکت می باشد
امیریان همچنین به شفاف سازی در امر فرایندهای اجرای هرکار در سیستم اشاره نمود وگفت:در سیستمی که فرایند کاری مشخص و مجری کار مشخص و زمان اجرای فرایند کار مشخص می باشد احتمال فساد و کم کاری به میزان قابل توجهی کاهش یافته واز سردرگمی ارباب رجوع جلوگیری خواهد شد.
در ادامه نیز هر کدام از حاضرین نکته نظرات خود را مطرح نمودنند.