رئیس دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمانشاه به همراه هیئتی از این دفتر با حضور در شرکت آب منطقهای کرمانشاه از بخشهای مختلف این مجموعه بازدید کرد و در نشستی با مدیرعامل شرکت، وضعیت پایداری خدماترسانی و تداوم فعالیتهای تخصصی در ایام نوروز را بررسی کرد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه با گرامیداشت یاد و مقام شامخ رهبر شهید معظم انقلاب اسلامی و آغاز زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای (مدظلهالعالی) و همچنین تبریک سال نو و عید سعید فطر، گفت: جامعه بزرگ شرکت آب منطقهای کرمانشاه در همه شرایط و بهصورت شبانهروزی خدمترسان مردم استان بوده و خواهد بود.
عملیات پایش و اندازهگیری سطح آب رودخانه الوند در ایستگاه هیدرومتری سرپلذهاب توسط کارشناسان شرکت آب منطقهای کرمانشاه انجام شد.
در جلسه تخصصی ۹ فروردین، وضعیت بارشهای اخیر، شرایط بهرهبرداری از سدهای استان و برنامههای مدیریت علمی منابع آب کرمانشاه بررسی و راهبردهای پیشِ رو برای تقویت پایداری منابع آبی استان تدوین شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه** گفت: سد آناهیتا در شهرستان کنگاور با ۹۸.۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه تکمیل قرار دارد و با بهرهبرداری از آن، تأمین پایدار آب شرب شهر کنگاور، توسعه کشاورزی و تأمین بخشی از نیازهای صنعتی منطقه فراهم میشود.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه با حضور در مدیریت منابع آب شهرستان کنگاور ضمن دیدار با کارکنان این مجموعه، از تلاشهای آنان در مدیریت و صیانت از منابع آب قدردانی کرد و بر پیگیری مسائل و رفع موانع برای تسهیل در خدمترسانی به مردم تأکید کرد.
بارشهای فروردین با فعالسازی حوضههای آبریز و بهبود محسوس ورودی سدهای استان، امید تازهای برای مدیریت مطمئن منابع آبی کرمانشاه ایجاد کرد؛ تحولی که درویشی آن را نقطه عطف سال آبی جاری میداند.
با افزایش ورودی آب و سرریز سد آزادی، نشانههای بهبود وضعیت آبی کرمانشاه بیش از پیش نمایان شده و بارشهای اخیر نقش خود را در احیای رودخانهها و مخازن ایفا کردهاند.
بهدنبال موج اخیر بارشها در نواحی غربی کرمانشاه، سد تنگ حمام پس از تکمیل ظرفیت ۷۰ میلیون مترمکعبی خود وارد مرحله سرریز شد.
دومین جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه با هدف بررسی شرایط جوی پیشرو و اتخاذ تمهیدات لازم برای مدیریت مخاطرات احتمالی ناشی از بارندگیهای پیشبینیشده، به ریاست مدیرعامل شرکت برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه با تبریک همزمانی عید نوروز و عید سعید فطر و همچنین روز جهانی آب، بر ضرورت نهادینهسازی فرهنگ مصرف صحیح آب و مشارکت همه اقشار جامعه برای مدیریت این منبع حیاتی تأکید کرد.
در راستای تقویت هماهنگیهای بیندستگاهی و بررسی روند مدیریت منابع آب، نشست مشترک مدیران عضو ستاد مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه بهصورت وبیناری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ، مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه به مناسبت دوم فروردین ماه روز جهانی آب با صدور پیامی تبریک گفت: در متن پیام آمده است:
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه با بیان اینکه "حفاظت از آب دیگر یک تصمیم اداری نیست"، تأکید کرد که همه برنامههای این مجموعه از کنترل برداشتها تا مقابله با حفاریهای غیرمجاز با هدف صیانت از حقابه مردم و جلوگیری از تشدید بحران آب در استان دنبال میشود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، اقدامات نظارتی این شرکت در روزهای پایانی سال نیز متوقف نشده و نیروهای این مجموعه بهصورت شبانهروزی مشغول رصد و حفاظت از منابع آب استان هستند.
بهرام درویشی، مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه: در روزهایی که زندگی با شتابی همیشگی در جریان است، شاید کمتر کسی به این بیندیشد که آب چگونه به دست ما میرسد و چه مسیر پیچیدهای را طی میکند تا به مزارع، باغها و خانههای مردم برسد. آب، این عنصر حیاتی، آنچنان در تار و پود زندگی ما جاری است که گاه حضور دائمی آن را بدیهی میپنداریم؛ در حالی که پشت این جریان آرام، مدیریتی مستمر و مسئولیتی بزرگ برای صیانت از منابع آبی نهفته است.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه با قدردانی از خدمات کارکنانی که پس از سالها فعالیت در این مجموعه به افتخار بازنشستگی نائل میشوند، تأکید کرد: عمر و جوانی همکارانی که بیش از سه دهه از زندگی خود را صرف خدمت در این سازمان کردهاند، سرمایهای ارزشمند برای نظام مدیریتی منابع آب استان به شمار میرود.
در شرایطی که مدیریت پایدار منابع آب از مهمترین الزامات توسعه و امنیت زیستی استان به شمار میرود، روند ارائه خدمات در شرکت آب منطقهای کرمانشاه با حضور مستمر مدیرعامل و کارکنان این مجموعه بدون وقفه در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با 22 اسفندماه ماه 1404 کارکنان این شرکت همپای مردم غیور استان کرمانشاه به منظور محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل و آمریکا در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی با شکوه روز (قدس) شرکت نمودند.
نشست تخصصی بررسی و تحلیل وضعیت درآمدی امور آب شهرستان کرمانشاه، روز پنجشنبه ۷ اسفندماه ۱۴۰۴ به ریاست بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه و با حضور معاونان، مدیران ستادی و مسئولان ذیربط در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.
با گذشت بیش از نه ماه از سال آبی و تحقق تنها نیمی از بارشهای پیشبینیشده، مردم کرمانشاه با نگرانی کمآبی مواجه هستند، اما شرکت آب منطقهای استان با اجرای برنامههای احیا و تعادلبخشی چاهها و سدها، از جمله انسداد بیش از ۱۴۳۶ چاه غیرمجاز، تلاش میکند تا بحران آب را مدیریت کند و تامین پایدار آب شرب شهروندان را تضمین نماید.
شرکت آب منطقهای کرمانشاه با هدف تقویت مدیریت منابع آب و پیشبرد پروژههای آبی استان، امروز با صدور احکام جدید، پنج نفر از کارکنان خود را به پستهای کلیدی منصوب کرد
فرونشست تدریجی اما پیوسته دشتهای کرمانشاه، بهعنوان یکی از جدیترین تهدیدهای زیستمحیطی و امنیت آبی استان، به نقطه هشدار رسیده است؛ وضعیتی که اگر مهار نشود، میتواند آینده زیستی، اقتصادی و توسعهای منطقه را با مخاطرهای عمیق مواجه سازد. در همین راستا، اجرای طرح گسترده انسداد چاههای غیرمجاز، توسعه سامانههای هوشمند کنترل برداشت و بازگرداندن ۶۴ میلیون مترمکعب آب مازاد به سفرههای زیرزمینی، نویدبخش شکلگیری افقی تازه برای نجات منابع حیاتی استان شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، جلسه تخصصی بهرهوری با محوریت اجرای تکالیف برنامه هفتم توسعه و بررسی راهکارهای مدیریت ناترازی آب، با حضور شهرام شیخیفر معاون برنامهریزی و جمعی از مدیران حوزههای طرح و توسعه، بهرهبرداری و مدیریت مطالعات برگزار شد.
نهمین جلسه درآمد شرکت آب منطقهای کرمانشاه به ریاست بهرام درویشی مدیرعامل شرکت و با حضور اعضای هیئتمدیره و مدیران امور شهرستانها، روز پنجشنبه ۳۰ بهمنماه در سالن جلسات شرکت برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه در پیامی، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.
در کارگاه تخصصی «تنش آبی؛ مفاهیم، چالشها و راهکارهای عملیاتی» استان کرمانشاه، کارشناسان و مدیران حوزه آب با ارائه تحلیلهای علمی و تجربی، راهبردهای عملیاتی برای ارتقای تابآوری منابع آبی و صیانت از میراث آبی استان را بررسی کردند.
معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای کرمانشاه با تأکید بر ضرورت بازتعریف الگوی مصرف و صیانت از منابع حیاتی آب، گفت: مدیریت علمی تنش آبی تنها با تلفیق دانش تخصصی، مشارکت اجتماعی و نگاه بیننسلی محقق میشود.
شرکت آب منطقهای کرمانشاه در راستای ارتقای بهرهوری منابع آب و اصلاح نظام تعرفهگذاری، اجرای پروژه تحقیقاتی «مطالعه تطبیقی تعیین آببهای تمامشده در بخشهای کشاورزی، صنعت و شرب مبتنی بر اقتصاد آب» را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، دوره آموزشی «قوانین و مقررات اموال دولتی (۲)» با هدف ارتقای دانش حقوقی و مالی مدیران و کارکنان و با تمرکز بر پیشگیری از وقوع تخلفات اداری و مالی، در این شرکت برگزار شد.